COVID-19 ir augintiniai: dažnai užduodami klausimai
Jūs klausiate, mes atsakome! Žemiau pateikiame atsakymus į dažnai mums užduodamus klausimus apie COVID-19 ir augintinius.
Kur galiu rasti naujausią informaciją apie COVID-19 ir augintinius?
Tai greitai kintanti situacija, sekite informaciją iš oficialių ir patikimų šaltinių, tokių kaip Pasaulio mažų gyvūnų veterinarijos asociacija (WSAVA) ir Pasaulio gyvūnų sveikatos organizacija (OIE).
Ar PURINA galės tęsti ėdalų ir skanėstų gamybą krizės laikotarpiu?
PURINA produktai yra įtraukti į sąrašą tų pramonės sričių, kurios laikomos "esminėmis ir būtinomis infrastruktūromis". Todėl PURINA gamyba nėra uždaryta. Mes imamės visų būtinų priemonių, kad užtikrintume kiek įmanoma kokybiškiausias paslaugas mūsų klientams.
Ar dabar saugu vesti savo augintinį pas veterinarą?
Jeigu jūsų augintiniui reikia medicininės pagalbos, skambinkite veterinarui. Veterinarai šiuo laikotarpiu dirba, tik gali būti pasikeitusi priėmimo tvarka.
Jei nerandu savo augintinio mėgstamiausio ėdalo, ar turėčiau jį pakeisti?
Mūsų komanda sunkiai dirba, kad jūsų augintinio mėgstamiausias ėdalas būtų jums prieinamas. Jei ėdalas jau baigiasi ir jums nepavyksta jo įsigyti, reikės laikinai jį pakeisti kitu produktu. Tokiu atveju prie naujo ėdalo augintinį pratinkite palaipsniui. Maišykite naują pašarą su senu, palaipsniui didindami naujo ir mažindami seno kiekį. Tai turi trukti apie 7-10 dienų. Tokia pati procedūra turės būti ir tuomet, kai norėsite vėl grįžti prie jūsų augintinio megstamo ėdalo. Jei jūsų augintinis šeriamas specialiu gyduomoju pašaru, pasitarkite su veterinaru prieš darant bet kokius pakeitimus.